Marketingowe szaleństwo

finanse (13)Kiedy wiele lat temu pojawiła się prasa, rozpoczął się niekończący się proces; proces,w którym chodzi wyłącznie o jedną rzeczy(czy raczej czynność): pozyskanie klienta.

Od tamtego czasu zmieniło się niewyobrażalnie wiele. Reklama pojawiła się najpierw w gazetach, potem w radiu, następnie w telewizji, by na stałe zagościć również w Internecie. Ścieżek prowadzących do konsumenta jest coraz więcej, a i one same podlegają dynamicznym przemianom. Rozwinęły się zaawansowane techniki reklamowe, a z zakresu psychologii człowieka w ujęciu nabywania dóbr, tworzy się coraz więcej prac naukowych. Być może powiedzenie, że rozwijanie strategii marketingowych stało się czymś najważniejszym w życiu niektórych osób, byłoby zbyt daleko idące, jednakże nie ulega wątpliwości, że jest to jedna z ważniejszych sfer życia biznesmena.

W natłoku obrazów szybko można się zmęczyć, dlatego jedna podstawowa rada powinna zostać zapamiętana przez każdego marketingowca: od przybytku wiedzy głowa rzeczywiście nie boli, ale od przybytku reklam już tak.

Pozostałe wpisy o gospodarce i finansach:

About the author /


Related Articles

Program pity 2014 ng:

Alimenty w pit: